diumenge, 18 de març del 2012

TAG

Ja fa dies que la Montse em va enviar aquest Tag, el primer reconeixement que rep aquest blog, petit i minoritari.
Haig de contestar les cinc preguntes que ella em fà i desprès passar el Tag a cinc blogueres mes que hauran de respondre a unes altres cinc preguntes, que poden ser les mateixes o d´altres que jo esculli i així successivament.


Les preguntes de Montse son;

1- Quina es la teva gran passió.?
Els meus tres homes
2 - Quina es la teva assignatura pendent.?
Profunditzar en el coneixement del meu anglès
3 - Perquè vas crear el teu blog.?
Aquest va ser per singularitzar l´Ikebana de la resta de les meves aficions.
4 - Quin es el teu menjar preferit.?
Em tornen boja les patates fregides, que no siguin congelades, fregides amb un bon oli d´oliva, ben cruixents i amb un punt de sal.
5 - Quines tres coses t´ emportaries a una illa deserta.?
Crec que només llibres i crema solar

Com sempre, deixo el Tag perquè el reculli qui vulgui continuar amb aquesta divertida cadena, feu-m´ho saber.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada